Blog Si Pemerhati hanya mampu bersujud: Beraya ~

Sunday 18 August 2013

Beraya ~

Assalammualaikum .

Selamat hari raya Aidilfitri J

Sepanjang hidup aku ni, Buat pertama kali nyee pada tahun Tahun ni aku beraya di dua negeri iaitu Selangor dan Kelantan !!


Raya pertama n kedua aku beraya di Selangor bersama family kuu, xbanyak rumah pon g ziarah, yg dekat2 jee.. masuk je raya ketiga malam tu aku pon bertolak ke Kelantan..huhu sambil ditemani sahabat aku Faruuq . nasib baiklah ade penemaan, kalau x kesunyian lah akuu..hee





Aik?? Hang  g beraya kt Kelantan buat apa ? aku ni Anak jati Selangor,lahir n membesar di Selangor, xde sedara mara asal Kelantan, buat g beraya kt Kelantan ?..haha
Beraya kat Kelantan tahun nip pon sebab nak kene jadi pengapit, kak long afaf tu kahwin..so kenelah jadi pengapit.huhu xpernah aku jadi pengapit ni, nervouslah jugakk.


saya , afaf , kak ngah , abg din



jadi pengapit ==

lame jugaklah aku duk kt Kelantan, dalam 4 hari kt SA Villa dengan Faruuq* best jugak duk kt situ sejukk jee..huhu  
setiap hari ade jee tempat aku g, wakaf che yeh tu dah bape kali tah aku g haha,  borong  jersey aku dengan faruuq*murah lah katakan


SA vILLA~

Aku dan Faruuq

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. nice..... (y)

    haha... aku lupa nak upload gambar la zaid.... sorry ea....

    selamat menuntut ilmu....!


    -faruq

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya dik, jemput join GA

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/giveaway-saya-nak-teddy-bear-by-farisha.html

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen