Blog Si Pemerhati hanya mampu bersujud: sy bangga tgk awk <^_^>

Monday 11 February 2013

sy bangga tgk awk <^_^>

assalamualaikum semua~

hmm..sebenarnya penat ni | baru balik dr burger bakar | xmkn pon..duduk je~..heee
then futsal kt sek. =_=
haha...ade event qiamullail (santai) qiamullail*kt sekolah kesayangan aku~...
tp dgn konsep santai nye..berfutsal lah jwbnye..haha..
*sorry beki,suwa,luqman,fitri n yg lain2 sbb xboleh nk stay sampai esok pg
| sbb esok abah nk guna motor..errr  #=_=#  |

 tiba2 rasa nak menaip kt blog pulak pagi2 buta ni ^^
nape tiba2 nk menaip ni?..balik je td terus on fb*amboi dah xde bende lain
pastu tiba2 ada satu gambar yg buat aku tersenyum ^_^


          
                        hati aku ni rasa happy sgt..sejuk je hati aku bile tgk gambar ni  <^_^>
                                              jgn lupe like gambar sekali ye..haha..
                                         *aku pon xlike | pui | meh sini cadbury dulu |
                                                *sy bangga tgk awk*Afaf Hakimah

biar apa org nak kata pasal kita
yg penting menjadi diri kita sendiri
jgn pedulikan sgt pandangan org kt kita~
yg penting pandangan ALLAH kt kita <^_^>

Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku......<^_^>

sekian..salam~
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen