Blog Si Pemerhati hanya mampu bersujud: i'm sorry~ <^__^>

Sunday 17 February 2013

i'm sorry~ <^__^>


Asslamualaikum semua~

Dan segeralah kepada (mengerjakan amal2 yang baik untuk mendapat) kempunan dari Tuhan kamu, dan (mendapat) Syurga yang bidangnya seluas segala langit dan bumi, yang disediakan bagi orang2 yang bertaqwa:

Iaitu orang2 yang mendermakan hartanya pada masa senang dan susah, dan orang2 yang menahan kemarahannya, dan orang2 yang memaafkan kesalahan orang lain. Dan (ingatlah), Allah mengasihi orang2 yang berbuat perkara kebaikan.

Al-Imran 3:133-134

hmm...sebenarnya xtahu nak menaip apa...lepas tgk Short Film - Tomato 1.0 n Short Film - Tomato 2.0
kt youtube...tibe2 rase nak menaip pulak..heee <^_^>

hmm...aku nak minta maaf kt sesiapa yang mungkin aku telah menyakiti hatinya secara langsung or xlangsung
selama ni... <^_^>

Dan kpd org yg selalu msg pelik2 kt fb aku...*yg mungkin tgh baca ni...aku xtahu siapa kau...dan aku xnak tahu siapa kau...*rasenye xperlu tahu....aku xtahu nape kau buat mcm tu...mungkin aku ada sakitkan hati kau, or maybe buat kau marah secara sengaja or xsengaja..aku minta maaf...

rasenye xperllulah nak mengugut or menggunakan bahasa kesat mcm tu...cakap elok2 boleh kan..apa2 pon aku xmarah or terasa hati langsung dgn cara kau...aku doakan kau bahagia dgn apa yg kau tgh buat skrg ni...

ingat ye setiap perbuatan yang kita buat akan dihitung...walau sekecil zarah sekali pun...

hmm...itu sahaja rasanya...assalamulaikum..
*senyum xperlu kata apa2
*awak jgn risau ye <^_^>

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen