Blog Si Pemerhati hanya mampu bersujud: Permulaan bg aku

Thursday 9 January 2014

Permulaan bg aku

Alhamdulillah, aku sudah melangkah ke tahun 2014, dimana tahun bg aku merialisasikan segala impian aku yang telah tersimpan di dalam hati.

Tahun 2013 bermacam yang ku lalui, susah senang Alhamdulillah ujian bagi aku,

Ya, Allah sayang kan aku, disaat aku kehilangan seauatu yang berharga, dia beri aku sesuatu yang lebih berharga,

Melalui saat hidup sendirian ini, sesikit mencabar, tiada bantuan, tiada sokongan, melainkan dari isteri, umi dan adik beradik yang tersayang,

Aku kini melangkah, mengejar impian hidup yang selama ini aku hanya berkata, tetapi aku kini sedang melalui realitinya,

Insyaallah, semoga Allah beri kan yang terbaik pada ku


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen